Našim zákazníkům je k dispozici 24 hodin denně 365 dní v roce bezplatná zákaznická linka 800 800 860, kde vám školení operátoři call centra pomohou vyřešit v co nekratší době technické problémy, fakturační dotazy nebo jiné požadavky.

Call Centrum

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

Společnost VEOLIA Průmyslová služby ČR, a.s. oznamuje všem zákazníkům, že v souvislosti s nepříznivým vývojem epidemiologické situace ve výskytu onemocnění COVID-19 preventivně uzavírá až do odvolání všechna svá ZÁKAZNICKÁ CENTRA pro osobní kontakt se zákazníky. Všechny své služby společnost poskytuje i nadále, ale pouze v bezkontaktním režimu.

  • Uzavřeny budou do odvolání také všechny pokladny a nebude přijímána žádná hotovost. Platby je nutné realizovat jen bezhotovostním platebním stykem.
  • Žádosti mohou být zasílány elektronickou poštou, v tištěné formě lze dokumenty zaslat prostřednictvím poštovních služeb.
  • Na webových stránkách www.vpscr.czjsou k dispozici ke stažení všechny potřebné formuláře a kontakty.
  • K vyřízení svých požadavků prosím využijte Zákaznické linky 800 800 860 nebo e-mailovou adresu 4gsyOffkVX~FV~baW.Ao85~_T-M, případě své žádosti zasílejte poštou na adresu:

Veolia Průmyslové služby ČR, a.s.
Zelená 2061/88a
Mariánské Hory
709 00 Ostrava
Doručovací číslo: 70974
Pro co nejrychlejší odpověď je třeba poskytnout operátorovi call centra základní identifikační údaje:

Pro technické dotazy:

  • adresu odběrného místa (zařízení, bydliště, sídlo) a předmět dodávek – elektřina, tepelná energie, chlad, služba (provozování apod.)

Pro fakturační dotazy:

  • Číslo zákazníka (číslo smlouvy, číslo faktury)

Pomáháme zákazníkům řešit jejich požadavky:

  • Problémy s dodávkami (teplo, teplá voda, elektrická energie atd.)
  • Technické dotazy
  • Fakturační dotazy (platby, zálohy, žádosti o zaslání kopií faktur atd.)
  • Změny obchodních údajů a způsobu platby
  • Obchodní dotazy