Našim zákazníkům je k dispozici 24 hodin denně 365 dní v roce bezplatná zákaznická linka 800 800 860, kde vám školení operátoři call centra pomohou vyřešit v co nekratší době technické problémy, fakturační dotazy nebo jiné požadavky.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ
Společnost VEOLIA Průmyslová služby ČR, a.s. oznamuje všem zákazníkům, že v souvislosti s nepříznivým vývojem epidemiologické situace ve výskytu onemocnění COVID-19 preventivně uzavírá až do odvolání všechna svá ZÁKAZNICKÁ CENTRA pro osobní kontakt se zákazníky. Všechny své služby společnost poskytuje i nadále, ale pouze v bezkontaktním režimu.
- Uzavřeny budou do odvolání také všechny pokladny a nebude přijímána žádná hotovost. Platby je nutné realizovat jen bezhotovostním platebním stykem.
- Žádosti mohou být zasílány elektronickou poštou, v tištěné formě lze dokumenty zaslat prostřednictvím poštovních služeb.
- Na webových stránkách www.vpscr.czjsou k dispozici ke stažení všechny potřebné formuláře a kontakty.
-
K vyřízení svých požadavků prosím využijte Zákaznické linky 800 800 860 nebo e-mailovou adresu 4gsyOffkVX~FV~baW.Ao85~_T-M, případě své žádosti zasílejte poštou na adresu:
Veolia Průmyslové služby ČR, a.s.
Zelená 2061/88a
Mariánské Hory
709 00 Ostrava
Doručovací číslo: 70974
Pro co nejrychlejší odpověď je třeba poskytnout operátorovi call centra základní identifikační údaje:
Pro technické dotazy:
- adresu odběrného místa (zařízení, bydliště, sídlo) a předmět dodávek – elektřina, tepelná energie, chlad, služba (provozování apod.)
Pro fakturační dotazy:
- Číslo zákazníka (číslo smlouvy, číslo faktury)
Pomáháme zákazníkům řešit jejich požadavky:
- Problémy s dodávkami (teplo, teplá voda, elektrická energie atd.)
- Technické dotazy
- Fakturační dotazy (platby, zálohy, žádosti o zaslání kopií faktur atd.)
- Změny obchodních údajů a způsobu platby
- Obchodní dotazy